CK SUNFLOWERS agency, s.r.o., Telefon: +421 2 222 000 22 ,  Mobil: 0907 999 831, 0902 930 178
E-mail: kupele@sunflowers.sk, www: www.sunflowers-agency.cz
SlovenskyEnglishDeutschPolskiПо-русски
+421 2 222 000 22
Kontaktní formulář

FAQ - Vaše nejčastější otázky

  • Kolik dnů před nástupem na pobyt je potřebné sumu za pobyt uhradit?
    Pokud si rezervujete pobyt několik měsíců předem, je třeba uhradit částku za pobyt nejpozději do 7 dnů od závazné rezervace.
    Jde-li o pobyt, který je rezervován s nástupem za 4 týdny a méně, na datu úhrady se dohodnete s obchodníkem, který Vám pobyt prodává, obvykle to však bývá do 24 hodin, příp. do 3 - 4 dny.
  • Je možné uhradit pobyt v hotovosti, nebo platební kartou přímo při nástupu na pobyt?
    Platbu za pobyt požadujeme uhradit předem, protože až po úhradě platby je možné, abychom Vám zaslali voucher (ubytovací poukaz), na základě něhož můžete nastoupit na pobyt.
  • Chtěla bych darovat pobyt svým rodičům k jejich výročí, je to možné? Jak mám postupovat?
    Ano, je možné, abyste pobyt darovali. Telefonicky, e-mailem nebo na naší webové stránce vyplníte rezervaci na libovolný pobyt (je třeba uvést jméno, příjmení, datum narození, adresu, telefon, e-mail účastníků pobytu a Vaše jméno, příjmení, adresu, telefon a e-mail.) Při rezervování uveďte poznámku, že je to dárek a kam je třeba zaslat voucher (ubytovací poukaz).
  • Je možné rezervovat u Vás pobyt přes pojišťovnu?
    Je mi líto, ale návrh na léčbu Vám musí dát Váš lékař s tím, že pokud Vám bude schválen pobyt, dané lázně Vám zašlou poukaz už s konkrétním termínem nástupu a odjezdu.
    V takových případech je nutné kontaktovat přímo lázně, ne agenturu, protože neevidujeme pacienty z pojišťoven a nabízíme pobyty jen pro samoplátce.
  • Je možné objednat si jen procedury bez ubytování a stravování?
    Taková léčba se nazývá ambulantní léčba a naše agentura ji nezabezpečuje.
  • Je možné vzít si s sebou na pobyt psa?
    V některých lázních to možné je, v jiných ne. To, zda je ve Vámi vybraných lázních a hotelu možné mít s sebou psa, zjistíte na naší stránce u každého hotelu.


Po vyplnění a odeslání formuláře Vás budeme do 2 HODIN během pracovní doby (od 7.30 do 18.00) kontaktovat telefonicky nebo e-mailem o úspěšnosti Vaší rezervace, proto je nutné uvést telefonický nebo e-mailový kontakt.

Po Vámi potvrzené telefonické nebo e-mailové rezervaci Vám zašleme e-mailem:
1. Zálohovou fakturu - Smlouvu o zajištění zájezdu (zálohovou fakturu je třeba uhradit do data splatnosti)
2. Smluvní podmínky CK SUNFLOWERS agency s.r.o.
3. Doklad o pojištění CK proti úpadku

Jednu kopii "Smlouvy o obstarání zájezdu" podepíšete a odešlete na naši adresu. Tento postup je v souladu se zákonem č. 281/2001 Z. z. a §741.
Po zaplacení pobytu Vám pošleme VOUCHER, který Vás opravňuje nastoupit a realizovat Váš pobyt, a průvodní dopis obsahující všechny informace o pobytu a důležité kontakty.


Podmínky pro cestovní pojištění si můžete prohlédnout zde.

Odeslat dotaz

Věříme, že využijete naše zkušenosti při plánování a realizaci takového druhu dovolené, prožijete chvíle plné klidu a odpočinku a zůstanete nám věrní i nadále...
........Vaše agentura Sunflowers
 
Doporučujeme